čtvrtek 5. listopadu 2009

Oblečení, informace a byt

Lidé zde chodí převážně v černém, jsem tedy dost nápadný se svými modrými kalhotami a červenou bundou. Popřípadě jiné barvy. Včera jsem jel výtahem a už se mě ptali studenti, které jsem nikdy předtím neviděl. „Vy jste z Čech, že? Žijete na 910 a přijel jste na stáž. To jsme rádi, že jste přijel.“ Docela mě místní šíření informací zaskočilo. Nejlepší na tom je, že každý mi radí, ale všichni říkají, ale já jsem to neřekl. Mám tím na mysli převážně nižší úředníky, kteří mi doporučují postup. Nicméně jsou velmi milí. Několik dní běhaní, abych mohl zůstat ještě několik nocí na kolejích, konečně nabrali konce. Včera večer jsem se šel podívat na pokoj nedaleko školy a s majitelkou jsme si plácli, takže už se nebudu muset strachovat, kde budu spát. Hlavní je, že tam bude teplá voda celý den. Ne jako na kolejích, kde se střídají kluci a holky a jsou mezi tím pauzy. Super je, že toaleta má prkénko, ta má současná je velmi chladivá. Kde jsou japonské vyhřívané toalety? Budu bydlet, řekněme v takovém obývacím pokoji, kde je několik křesel, gauč, televize, skříně, lustr a stůl. Na nocleh úplně stačí. A další výhoda je, že v bytě je pračka a kuchyň, kterou mohu volně užívat. Uvidíme, jak se mi tam bude líbit, nicméně kousek od místa, kde bydlím, dělají jeden z nejlepších donerů, který jsem v Almatě zatím ochutnal. Myslím si, že prodavač bude taky rád za stálého hosta.

Žádné komentáře:

Okomentovat